Pintelierke
Tapas-Preuverie & Zalencentrum

Wij bieden voor iedere gelegenheid een passende oplossing -> Dé locatie voor feesten en partijen!

Zalencentrum Kerensheide biedt voor iedere gelegenheid een passende zaal in de juiste ambiance. Of het nu gaat om een verjaardag in familiekring of om een zakelijke bijeenkomst voor 300 personen, onze multifunctionele zalen en sfeervolle brasserie bieden volop mogelijkheden voor het organiseren van een geslaagde bijeenkomst tot maximaal 500 personen. Onze zalen beschikken over alle moderne faciliteiten zoals beamer of plasma schermen, geluidsinstallatie en internettoegang. De Guus Clemens zaal beschikt over een ruim podium en is uitermate geschikt voor optredens, presentaties of modeshows. Ons enthousiaste team staat klaar om uw bedrijfspresentatie, vergadering, koffietafel, bruiloft, of andere gelegenheid professioneel te verzorgen.

Guuszaal

Bijna alles is mogelijk in de Guus Clemens zaal die plaats biedt aan maximaal 380 staande personen of +/- 220 mensen zittend in theateropstelling. Deze zaal is extra aantrekkelijk doordat wij de ruimte middels een mobiele wand aanpassen op ieder gezelschap, vanaf 30 gasten creëren wij al een sfeervolle ambiance.

Rochuszaal

Uw feest in de ‘Rochuszaal’ ademt luxe & stijl, sfeer en gezelligheid kruisen elkaar in het ruime souterrain dat plaats biedt aan maximaal 90 gasten. Komt u gerust een keer binnen lopen om een kijkje te nemen.

Voor meer informatie rondom onze arrangementen klik hier; Arrangementen

Vergaderen

Ook om te vergaderen bent u bij Zalencentrum Kerensheide aan het juiste adres. Onze vergaderzaal beschikt over een beamer, whiteboard en flipover en is geschikt voor gezelschappen tot ca 20 personen..

Arrangementen

U betaald een vaste prijs per persoon die opgebouwd wordt uit drie onderdelen;

#Dranken #Catering #Service

De prijs voor de #dranken bedraagt € 19,95 p.p. en bestaat uit koffie/thee, pils naar keuze*, frisdranken, droge/zoete/rode/rosé wijnen.

Wenst u sterke dranken te consumeren, dan worden deze aansluitend op nacalculatie in rekening gebracht.

De aankleding van de zaal met afgerokte en aangeklede sta en zittafels, de zaalhuur, ballondecoraties bestaande uit een ballonzuiltje naast de ingang en diverse trossen ballonnen aan het plafond & de zoutjes en nootjes gedurende de avond op alle tafels maken samen de #servicekosten. Deze bedragen tot 50 personen € 3,50 p.p. van 51 tot en met 99 personen € 2,50 en vanaf 100 personen € 1,50. Kinderen tot 10 jaar betalen de halve prijs. Kiest u voor dranken op basis van nacalculatie, dan bedragen de servicekosten € 1,00 p.p. meer.

Verder op deze pagina leest u meer over onze 8 interessante #catering arrangementen. Wanneer uw voorkeur uitgaat naar een traditioneel buffet, dan bekijken wij samen met u graag de mogelijkheden. Staat uw keuze er niet bij of wenst u zelf een buffet samen te stellen? Neem dan contact met ons op voor een persoonlijk advies.

De duur van het arrangement bedraagt standaard 5 uur, na afloop stellen wij u in de gelegenheid een laatste ronde aan uw gasten aan te bieden. Daarna schenken wij tot een half uur na afloop Spa blauw. Uw gasten krijgen in dat half uur ruim de gelegenheid afscheid te nemen en hun laatste drankje te nuttigen. Uiteraard is er altijd ruimte om het arrangement te verlengen, consumpties worden dan op nacalculatie in rekening gebracht.

* Jupiler of Hertog Jan

Onderstaande arrangementen zijn door ons samengesteld, andere wensen zijn altijd bespreekbaar.

1.

Hapjes;

Gedurende de avond bakken wij 3 partysnacks afgewisseld met 2 piccolini’s (minipizza) geserveerd met sauzen.

De prijs bedraagt € 3,95 per persoon

Uitbreiding met puntzak friet, mayo € 1,95

2.

Hapjes/warm vlees;

Gedurende de avond bakken wij 3 partysnacks afgewisseld met 2 piccolini’s (minipizza) geserveerd met sauzen.

Als aanvulling op party arrangement 1 bereiden wij 2 soorten warm vlees, kip pilav en kip saté met stokbrood, kruidenboter, geroosterde uitjes en perziken.

De prijs bedraagt € 9,95 per persoon

Uitbreiding met puntzak friet, mayo € 1,95

3.

Walking dinner;

Gedurende de avond serveren wij in 4 rondes diverse Preuverie gerechtjes in bamboe.

* Soepje - Pulledporkbal/Pulledchicken/Bieterbal - Wrap kip/vega – Varkenshaas saté – Cheeseburger of sparerib - Puntzakje friet met mayo

De prijs bedraagt € 16,65 per persoon (vanaf 35 personen)

*keuze gerechten: 6 gerechten of 9 gerechten (meerprijs +€5,00)

4.

Frietenwagen;

Onbeperkt snacks en friet voor eigen consumptie.

Snacks; Frikadel, sito, mexicano, viandel, boulette, kipcorn, vleeskroket, goulashkroket…

Bij de sluiting van de frituurwagen worden naar wens nog enkele hapjes voorzien om nog na te knabbelen.

De prijs bedraagt € 9,50 per persoon inclusief standgeld

5.

Koffietafel:

Onbeperkt koffie/thee uitgeserveerd en voorzien op iedere tafel

6 soorten belegde broodjes met 5 soorten beleg

Luxe vlaaien met en zonder slagroom/schuim

De zaal is ingedeeld in tafels met stoelen voor 8 personen

De prijs voor een traditioneel koffietafel arrangement bedraagt € 13,60 p.p.

Totdat de directe familie arriveert, ontvangen wij alle gasten (maximaal 65 mensen) naar wens van de opdrachtgever in ons café gedeelte.

Uiteraard is het ook mogelijk om alle gasten meteen plaats te laten nemen in de zaal alwaar de familie vervolgens aan mag schuiven. Wij serveren in afwachting van directe familie een kopje koffie/thee aan de gasten.

Wij vragen u bij reservatie aan te geven hoe groot de familietafel mag zijn en waar wij uw gasten mogen ontvangen.

Mocht u een aanvullend (warm) gerecht wensen, op de pagina buffetten vindt u de vele mogelijkheden betreffende hapjes en warme gerechten. Staat uw keuze er niet bij of wenst u zelf één en ander samen te stellen? Neem dan contact met ons op voor een persoonlijk advies.

De duur van het arrangement bedraagt 2,5 uur

6.

Afscheidsborrel;

Onbeperkt koffie/thee in buffetvorm

6 soorten broodjes met 5 soorten beleg in buffetvorm

Luxe vlaaien met en zonder slagroom/schuim in buffetvorm

Gasten staan aan statafels voorzien van krukken en er zijn enkele zitjes voorzien.

De prijs voor een afscheid borrel bedraagt € 10,60 p.p.
De borrel is uit te breiden met een hapje +€ 2,85 p.p.
De borrel is uit te breiden met een glas fris en/of alcoholisch drankje +€ 7,85 p.p.

Totdat de directe familie arriveert, ontvangen wij alle gasten (maximaal 65 mensen) naar wens van de opdrachtgever in ons café gedeelte.

Uiteraard is het ook mogelijk om alle gasten meteen plaats te laten nemen in de zaal alwaar de familie vervolgens aan mag schuiven.

Wij vragen u bij reservatie aan te geven hoe groot de familietafel mag zijn en waar wij uw gasten mogen ontvangen.

Mocht u een aanvullend (warm) gerecht wensen, op de pagina buffetten vindt u de vele mogelijkheden betreffende hapjes en warme gerechten. Staat uw keuze er niet bij of wenst u zelf één en ander samen te stellen? Neem dan contact met ons op voor een persoonlijk advies.

De duur van het arrangement bedraagt 2,5 uur

7.

Borrel;

Wij serveren op tafel diverse prikkers bestaande uit kaas, snijworst, een augurkje, een olijfje en een druif of banket in de vorm van vlaai. Tijdens de borrel serveren wij borrelsnacks met sauzen.

De prijs voor dit borrelarrangement bedraagt € 15,50 p.p.

Mocht u een aanvullend (warm) gerecht wensen, op de pagina buffetten vindt u de vele mogelijkheden betreffende hapjes en warme gerechten. Staat uw keuze er niet bij of wenst u zelf één en ander samen te stellen? Neem dan contact met ons op voor een persoonlijk advies.

De duur van het arrangement bedraagt 3 uur

8.

Vergaderen;

(A) Servicekosten: huur, gebruik multimedia en presentatiematerialen € 3,50 p.p. (verplichte keuze)

(B) Onbeperkt koffie/thee/tafelwater en frisdranken tijdens de meeting (dagdeel 4 uren) € 9,50 p.p.

(C) Onbeperkt koffie/thee/tafelwater tijdens de meeting (dagdeel 4 uren) € 7,50 p.p.

(D) Gebak; € 2,20 p.p.

(E) Ontbijt/Lunch bestaande uit 2 standaard belegde broodjes en een kop soep € 7,95 p.p.

(F) Ontbijt/Lunch bestaande uit 2 luxe belegde broodjes en een pastijtje € 11,50 p.p.

De duur van het arrangement bedraagt 4 uur